Promovare offline prin materiale personalizate, este foarte eficientă în a-mi face cunoscut blogul

Promovarea, sau strategiile de marketing, au fost întotdeauna criteriul principal pe care s-au bazat cei ce au început o afacere. Se pune foarte mult accentul pe publicitatea online, dar să nu uităm că şi promovările offline, prin bannere publicitare, căni cu mesaje promoţionale sau astfel de tricouri personalizate  poate stârni interesul consumatorului, sau a cititorului, în cazul meu.

De ce spun în cazul meu?

Am blogul de mai bine de 8 ani de zile, dar nu ma interesat aproape niciodată ca să îl promovez, să îl fac cunoscut. Că până la urmă acesta este scopul promovării, nu? Am încercat la început tot felul de chestii găsite pe net, care promiteau trafic abundent, dar nu a funcţionat nici o clipă. Al doi-lea pas a fost să schimb numele blogului şi să îl mut pe un domeniu propriu, acesta fiind sfatul unui specialist SEO, dar fără prea mare efect nici această strategie. Cea mai cunoscută, şi în acelaşi timp şi eficientă, a fost promovarea pe site-urile de socializare. Acestea au adus trafic constant, vizitatori unici, dar ce faci atunci când vrei mai mult?

Iată cum am procedat eu.

Acum doi ani, din lipsă de ocupaţie şi din dorinţa de a face mai mult pentru blogul meu, am comandat 30 de autocolante, pe care au fost imprimate logo-ul blogului alături de un mesaj care te făcea curios să intri pe net şi să accesezi adresa blogului. Rezultatul? Doar într-o săptămâna, atât timp cât a durat montarea autocolantelor, a crescut autoritatea blogului (domain Autority) de la 3 la 16, iar PA(page autority) de la 9 a ajuns la 20. Adică traficul a fost foarte intens, semn că vizitatorii au fost interesaţi de ceea ce am scris eu pe blog.

Acum, după acesti doi ani de când am încercat o promovare offline, m-am gândit la o nouă strategie.
Şi care credeţi că va fi această strategie de promovare?

M-am pus eu în situaţia cititorului de pe blog. Ca om de rând, ce mi-ar fi mai de prisos, să citesc un autocolant iar pe urmă să intru, dacă nu uit, să vad ce scrie pe acel blog, sau să primesc  astfel de cani personalizate în care să îmi beau cafeaua dimineaţa, şi pe care mesajul ispititor îmi va aduce aminte de adresa blogului?

Pe lângă conţinutul de calitate pe care trebuie să îl aibă blogul, informarea online a cititorilor, şi promovarea fizică, prin obiecte, cum ar fi tricouri personalizate, căni, stikere auto personalizate, sau chiar am văzut că se poate face şi tapet personalizat, pentru a decora o încăpere.

Aţi văzut vreodată un produs pe piaţă fără a fi promovat?
Promovarea online cât şi cea offline, este „inima” lansării pe piaţă a unui produs, a unei afaceri, a unui site, sau de ce nu a blogului meu!

Pe Yanprint.ro poţi afla mai multe detalii despre produsele de promovare, şi să ceri o părere de specialitate, astfel ca să selectezi cu eficienţă produsele pentru promovare.

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat cu , , , , . Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Demonstraţi că nu sunteţi un robot *