Retur de comandă cu multe bătăi de cap!

Nu de mult timp am cam intrat în „febra” melodică, dacă îmi permiteţi să-i spun aşa. Iau lecţii de chitară de două ori pe săptămână, iar în rest fac canto şi repetiţie……sau tema de acasă, cum vreţi să-i ziceţi. Am un prof trecut demult de prima tinereţe, cu o bogată experienţă, care ştie să cânte la orice instrument, dar cu multe idei neactualizate.

De două luni de zile insistă să îi caut un dublu casetofon. Aşa cum a cumpărat el acum 12 ani. Să aibă 20 w pe fiecare boxă, să înregistreze….dar dacă se poate să fie fără radio. Cam multe dorinţe…..Că el are nevoie pentru a înregistra lecţiile cu elevii……adică şi pe mine. Şi cum era să nu-i fac moftul profului? Şi uite aşa, am răsfoit tot netul, de mi-au sărit „ţiglele de pe casă”. Nu mai găseşti nici praf de casetofon, nou. SH-uri sunt destule pe site-urile cunoscute şi de voi, dar eu unul nu am încredere, şi de asta nu cumpăr.

După o zi întreagă de căutări, am găsit site-ul electronicStar.ro un magazin online din Slovacia, cu sucursală şi în ţara noastră. Mai multe detalii nu dau pentru că nu fac reclamă, şi nici nu prea merită din punct de vedere a colaborării cu serviciul clienţi şi de cel al descrierii produselor.

Aici am găsit un Sistem Stereo Auna Hi-Fi, Vinyl/CD/MP3 USB SD care avea şi două module pentru casete. Nu era rău deloc. Incorpora în acelaşi aparat, modernul cu clasicul. Se putea reda de pe stik, card de memorie sau CD, dar şi de pe casete şi discuri pikup. Avea sunet bun, cu 20 w la boxe, dar de un lucru nu beneficia. Nu avea microfon pentru înregistrare exterioară. Tocmai lucrul de care avea nevoie proful.

sistem-stereo-auna-hi-fi-vinyl-cd-mp3-usb-sd-caseta~127665140

Am contactat serviciul clienţi, ca să primesc indicaţii de utilizare. Răspunsul a fost unul pe măsură: „vă putem ajuta doar cu ce avem detaliat pe site”…..adică aproape nimic. Nu mă enervez eu aşa de repede, dar acum mi-am ieşit din minţi. După câteva cuvinte mai dure, am făcut cerere de retur produs. Mai aveam disponibile doar câteva zile, aşa că trebuia să mă mişc repede.

În câteva ore am reambalat totul, exact cum a fost trimis de ei, a doua zi am trimis o cunoştinţă cu acel colet către curier, şi uite aşa am avut ocazia să fac primul meu retur. Acum aştept ziua când mi se vor returna cei 709 lei, pe care i-am plătit pe acest sistem audio. Din toată „afacerea eu pierd 70 de lei, asta însemnând transportul dus-întors şi 10 lei taxa de retur a banilor.

Poate că a fost şi vina mea în această poveste, pentru că nu am sunat să întreb de funcţionalităţile acestui aparat. Dar cred că datoria distribuitorului, este să afişeze în detaliu toate lucrurile pe care le deţine orice aparat, electrocasnic, audio, it, sau alt tip. De acum o să fiu mult mai atent atunci când voi mai face cumpărături online. Nu de alta, dar să nu o păţesc până la urmă!

Acest articol a fost publicat în DIVERSE și etichetat cu . Salvează legătura permanentă.

2 răspunsuri la Retur de comandă cu multe bătăi de cap!

  1. Lamiita P spune:

    Urata experienta ai avut, imi pare rau. Sunt satula pana peste cap de profitori si de smecherii. Ei stiu bine sa-si ascunda neregulile pana iti ia banii.

  2. pai taxa de retur pentru bani de ce? Mama, m-am saturat de magazine de genul asta, dupa care trebuie sa stai sa astepti pana iti dau un raspuns sau pana iti returneaza banii. Imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta si ca pierzi aceasta suma dar, decat sa pierzi toti banii, mai bine si asa, ce sa mai zicem?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Demonstraţi că nu sunteţi un robot *