Miez de lapte delicios iti este de mare folos

Oricat as vrea nu pot sa evit a spune ca sunt un fan inrait al vietii sanatoase si a mancarurilor romanesti.Gandindu-ma doar la gustul branzei miez de lapte de la Delaco parca si simt mirosul de roua diminetii traite pe varful Nemira.Fiind un calator al muntilor nostri,deseori plec in drumetii pe cararile muntilor.si imi aduc aminte de o drumetie facuta in anul 2000 pe timpul cand era eclipsa totala de soare vizibila foarte bine din tara noastra.innainte cu o zi venise la mine o cunostinta ca sa ma roage sa merg cu un grup de tineri pe varful nemira,stiind ca eu cunosc foarte bine zona.In cele din urma am acceptat stiind la ce sa ma astept,mai ales ca acei tineri nu aveau cunostinte despre munte.Dar a sosit si ziua in care am plecat incet incet spre culme.Toti erau putin antrenati in „lupta cu muntele.Sa nu se sperie de orice si sa fie atenti pe unde merg .Nu am precizat ca deja le facusem instructiuni innainte de plecare.Mergeam in liniste si urcam agale prin tufisurile dese si peste stancile aruncate ca niste boabe pe camp.Trecand prin patria animalelor salbatice nu ne-a fost ferit ochiului nnosttru sa putem vedea maretia cerbului carpatin care isi proteja caprioara,sau mama mistret cu puisorii mici dar iuti ca piperul,sau cel ce se considera stapan in muntii Carpati si este si urs,dar de care nu prea am fost incantati.Timpul trecea si trecuse deja de amiaza dar speram ca in cel mult patru ore sa ajungem.Cu toate obstacolele si cu toata lipsa de antrenament am ajuns pe la ora 18 la varful muntelui destul de obositi.Dupa o jumatate de ora de repaus am inceput sa ne amplasam corturile,,dar multi di toti cei ce erau au preferat sa isi faca adaposturi din crengi si frunze,precum traiau haiducii pe timpuri stravechi.Seara trebuia sa o fac si pe bucatarul si am facut o mancare lunga pentru ca nu am putut cara dupa noi ytot feluri de tacamuri si felurite meniuri.Am pregatit o mamaliga la ceaun pe jar nemaipomenita.Si cu ce era sa o mancam?Cu branza facuta bulz moldovenesc cu cartofi copti in jar,sunca la tacalie si…….stinsa cu apa pura de izvor.Cu pasi repezi venise si noaptea dar fiind ca eu eram un fan al bancurilor nu am intarziat sa le ofer un moment artistic care a inclus si putina muzica cantata la muzicuta in preajma focului.Multi dintre tineri deja cazusera la datorie datorita drumului anevoios.Eu a trebuit sa stau de straja pentru ca in padure legea o fac animalele, si trrebuia ca cineva sa pazeasca grupul.Sa nu uit sa precizez privelistea noptii vazute de pe piscul muntelui.Era o imagine de poveste.Se vedea brasovul de la innaltime.Sa nu exagerez era ca o lingura in care ar fi niste diamante.Sa tot stai si sa admiri privelistea.Trecand si fioroasa noapte se  facu dimineata dar cu o priveliste si mai uimitoare.Se vedeau varful celorlalt munti mai mici invaluiti intr-un fular de neguri formate de la roua diminetii.Pasarile cantau un cantec de poveste,in departare se auzea si maretul cerb cu ragetul lui de invingator,toate se trezise din nou la viata de a doua zi.Noi cei care eram ca straini pe teritoriul animalelor salbatice ne simteam ca intr-un rai care se coborise pe pamant doar pentru noi.Ne-am facut toaleta de dimineata cu roua din iarba deasa pentru ca izvorul era foarte departe si nu ne-am incumetat sa razbim pina acolo.Aveam doar apa de baut pe care ne limitam in a o consuma pentru a ajunge toata ziua.Si nu in cele din urma as compara dimineata de basm din varful Nemira cu gustul branzei „miez de lapte” de la Delaco.are o aroma naturala de lapte pentru ca este facuta din laptele vacilor crescute cu produse naturale.Cu un aspect placut si un gust care te face un fan branza,nu poti sa nu o ai in frigider pentru orice ocazie.Am deviat de la subiect pentru ca nu pot sa nu fac asta pentru ca imi vine deja sa mai iau o inghititura in timp ce scriu acest articol.
Revenind la drumetia noastra,am asteptat ora amiezei ca sa vedem eclipsa de la nivel inalt.Cu binoclurile ce le aveam in dotare am putut observa acel moment unic care ne-a impresionat foarte mult.Drumul pana in varful muntelui,seara cu momentele artistice,dimineata de basm si cu unicitatea eclipsei este comparatia ce o pot face cu branza miez de lapte.Va puteti imagina trairele mele reale si va dati seama de gustul nemaipomenit al branzei.Sunt un fan al vietii sanatoase,fan al naturii,fan a ceea ce este frumos si nu in ultimul rand fan branza.
Luati si gustati
Cu miez de lapte preparati
Si fan branza o sa va declarati.
Am scris acest articol pentru ca sunt un fan branza inrait si pentru ca particip la
competitia super blog 2013

Acest articol a fost publicat în CONCURSURI și etichetat cu , , , , . Salvează legătura permanentă.

7 răspunsuri la Miez de lapte delicios iti este de mare folos

1. Frumoasa comparatie! Mult succes Nicu

• nicu despa spune:

Va multumesc pentru apreciere.Este o mare onoare sa va am printre comentatori.
      Mult succes si dumneavoastra in activitatea ce v-ati propus-o cu Delaco si mai ales cu Miez de lapte

2. stefania jiga spune:

Si eu ma topesc cand aud de branza si nu ma pot abtine iar articolul tau e super.Prin ceea ce ai scris, si unde te-a dus gandul cand auzi miez de lapte e clar ca si tu esti un fan al acestui produs.I-ti doresc sa ai cat mai multe experiente de genul asta.Mult succes si mult miez de lapte!

3. Alexandru Xcs spune:

Intr.adevar, branza miez de lapte de la Delaco poate fi folosita la aproape orice si este foarte gustoasa!…adevarat ceea ce ai scris in post. Felicitari!

4. Gata, v-am adaugat si eu!